Οι εμπορικοί σύλλογοι της χώρας εκφράζουν την αγωνία και τη δυσπιστία τους για το click away. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τα μικρά καταστήματα , δεν έχουν προσαρμόσει τη λειτουργία τους στα δεδομένα της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Τα «Συστήματα τύπου “click away”, ραντεβού και ψηφιακές πωλήσεις, αποτελούν συμπληρωματικές μεθόδους και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την λειτουργία της αγοράς και τους Χριστουγεννιάτικους τζίρους , ανέφερε ενδεικτικά ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κω Πασχάλης Βρακίδης