Εξήντα επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες απέφυγε κάθε ενήλικος πολίτης το 2021, όπως προκύπτει από τις περισσότερες από 566 εκατ. ψηφιακές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης δημόσιας διοίκησης (gov.gr). Τη χρονιά που πέρασε τα συστήματα του Δημοσίου είτε παρείχαν ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες, είτε «μίλησαν μεταξύ τους» αθροιστικά 566.962.980 φορές, σύμφωνα με τα στοιχεία του κέντρου διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το κέντρο διαλειτουργικότητας επιτρέπει, μέσω αυτοματοποιημένων κλήσεων (web services), την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου χωρίς άλλη ενέργεια από πλευράς του πολίτη, πέρα από τη χορήγηση της συγκατάθεσής του. Αυτού του είδους οι κλήσεις, πέρυσι, ξεπέρασαν τις 297 εκατ., όταν το 2020 είχαν περιοριστεί σε 37 εκατ. Ταυτόχρονα, το 2021 ο αριθμός των αυθεντικοποιήσεων με τη χρήση των κωδικών Taxisnet ανήλθε σε 265,1 εκατ., ενώ οι πολίτες εξυπηρετήθηκαν 4,5 εκατ. φορές χρησιμοποιώντας κωδικούς web banking.
Εξαπλασιάστηκαν συγκριτικά με το 2020 – Αποφεύχθηκαν 60 επισκέψεις στο γκισέ ανά ενήλικο πολίτη.