Ο σχεδιασμός της δημοτικής αρχής για τη συνέχιση της λειτουργίας της Αστικής Συγκοινωνίας, απασχόλησε τη 2η Ειδική Συνεδρίαση λογοδοσίας
Τοπικά
01/05/2024

Ενημέρωση ως προς το σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για τη συνέχιση της λειτουργίας της Αστικής Συγκοινωνίας, εάν υπάρχει προγραμματισμός για την ανάπτυξη της, αλλά και την ανανέωση του στόλου της και αν είναι πιθανή η εκχώρηση σε ιδιώτες, μέρος του συγκοινωνιακού της έργου, ζήτησε η Δημοτική Σύμβουλος, Βάσω Πη.

Ο Αντιδήμαρχος Αλέξανδρος Χρυσόπουλος ανέπτυξε τον τρόπο λειτουργίας της Αστικής Συγκοινωνίας. 

«Αναφερθήκαμε στην περίοδο του κορονοιού, αλλά όχι στη μείωση των εσόδων. Το παραλείψαμε τεχνηέντως.  Δε μπορούσε τότε να έχει αναπτυξιακή πορεία η δημοτική συγκοινωνία. Ας έρθουμε στο τώρα. Η Δημοτική συγκοινωνία καταργήθηκε βίαια. Έχει δημιουργηθελι νομοθετικό κενό. Υπάρχει περιορισμός κατανάλωσης καυσίμων από το δήμο. Το θέμα μας είναι να δώσουμε στην κοινωνία μία καλύτερη συγκοινωνία. Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης, για αυτό να βγει από το τραπέζι. Οι οδηγοί θα είναι κάτω από τον έλεγχο του δήμου. Με αυτό πετυχαίνουμε το μισθό να είναι παραπάνω. Αυτός είναι ο ένας πυλώνας, που λύνει το θέμα των οδηγών.  Η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ έχει το εξής πρόβλημα. Παίρνει μεν ένα καινούργιο όχημα, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η συντήρηση του. Η λογική είναι να πάμε σε προμήθεια τριών λεωφορείων μέσω leasing και ενοικίαση μίας φυσούνας, που ινόταν κάθε χρόνο. Ένα άλλο κομμάτι είναι των εισιτηρίων. Πρέπει να προτρέπουμε τον κόσμο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, να πάψει πια το χαρτί.»

Βάσω Πη: «Όταν σας μιλάω για ιδιωτικοποίηση αρνείστε αλλά ουσιαστικά αυτό κάνετε με τη συνεργασία με ιδιώτη. »

Αλεξ. Χρυσόπουλος: «Εφόσον δε θέλουμε να αφήσουμε τη δημοτική συγκοινωνία, πρέπει να τους δώσουμε ένα κίνητρο και αυτό είναι ο μισθός καλώς ή κακώς.»

Ρεπορτάζ